Egna verk - andras värk

Under ett antal år har jag målat och kladdat. Eftersom jag inte är utbildad konstnär (och inte ens målare), vill jag inte påstå att det är konst, snarare konstiga målningar.

Huvudsaken är trots allt att jag har roligt när jag jag håller på. Det som är allra bäst är när idén om någonting börjar se dagens ljus långt där inne i min skalle. Att sen gå och tänka på det ett tag och sedan kanske plötsligt få lust att måla och skapa - det är livet.

Här är ett gäng tavlor som jag har kvar och som jag har svårt att släppa ifrån mig, men jag ger gärna bort till mina barn. Det finns mer som ligger nerpackat i lådor - man kan inte ha allt uppe på väggarna - då blir allt uppåt väggarna.

    
   
  

Kommentarer
Postat av: Björn Axelsson

Hej Torsten!
Snygga tavlor! något som är till salu?

2008-04-21 @ 15:27:21
Postat av: Freddan

Tjenare , jag gillar dina tavlor. Speciellt nr 7!

2008-06-07 @ 22:44:15
URL: http://lunneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0