Utställning

Den 1 april hade jag vernissage på min utställning som jag kallar: "Ta ställning till en utställning om en inställning på en tillställning". (konstigt ska det vara),
Utställning tar plats i vårt fina café. Dagen var vald med omsorg, det hade varit lätt att senare säga att det bara var ett skämt.
Nåväl, vår IT-driftchef Ann Heino, gav sitt tillstånd till detta och jag tycker själv det blev lyckat. Det som gläder mig ännu mer är de som kommer fram nu efteråt och även på vernissagen och säger att de tycker det var bra, häftigt, fyndigt, m.m.

Här kommer nu bilderna från utställningen:

 
HomePC featuring LEGO


"Terminalen har hängt sig"


The Display Theatre - Matrix Meets Mice


"Blåskärm"


Mother of Art


Power to the People


She Drives Me Crazy


Cable Bonsai

 
Personal Writer med ny ADA-omvandlare (Analog Digital Analog)


Fucking Bad Poetry


Studie i brott - CSI Helsingborg


"Kommer inte in i datorn"


Memory för datanördar

Kommentarer
Postat av: Rossi

Vilka härliga grejer du har gjort. Finurligt som alltid! :D
Vi hörs, kram!

2008-04-05 @ 19:39:04
Postat av: Freddan

Riktigt fyndigt! Jag gillar denna typen av konst. Läckrast var nog a/d/a-skrivaren.. Eller legot kanske. Gissar dina kollegor hoppas på fler skruvade utställningar :)

2008-04-06 @ 09:58:32
URL: http://lunneberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0